Knecht Isabelle

Ich bin d’Isabelle, wohne in Muri und gange z’Wohle id Kanti. Nebst de Schuel tanz ich sehr gern HipHop, choche oder bache und natürlich isch au de Blauring es grosses Hobby vo mir. Siit de 2. Klass bin ich scho im Blauring und jetzt bin ich Leiterin vo de Churros. Es isch immer mega lässig i de Gruppestunde. Mini Highlights im Blauring sind ganz klar die unvergessliche SOLAs jedes Jahr.

Brühlmann Anouk

Ich bin d’Anouk und gahne ad Kanti z Wohle. Ich bin selber scho siit de 2. Klass im Blauring und bin Leiterin vo de Gruppe Churros. Neb em Blauring bin ich im Rettigsschwimme, zeichne und bin gern mit Fründinne unterwegs.

Stämpfli Amber

Ich bin d’Amber und Leiterin vo de  Gruppe Churros. Ich wohne in Spanie und studiere au det. Im Blauring beni scho siit em 2008 debi und ich freu mich jedes Jahr wieder ufs Sommerlager. Mini Hobbys sind male, de Blauring und kitesurfe.

Carozza Muriel

Ich bin d’Muriel und siit em 2008 im Blauring debi. Leiterin beni vode Gruppe Churros. Ich chume vo Muri und schaffe als Pflegefachfrau z’Aarau im Spital. Ih minre Freiziit bini gern im Blauring und spiele Trompete bide Gängelimusig. Mis Blauringhighlight isch s’alljährliche Sommerlager womer zeme en unvergesslichi Ziit verbringed.

Tamburini Aurelia

Ich bin d’Aurelia und studiere Sport in Basel. Ich bin Leiterin vo de Gruppe Churros und met viel Spass siit 2012 im Blauring debi. Ih minere Freiziit spiel ich Handball und due au gern die Chline coache. Im Winter gang ich gern go Skifahre. D’Highlights vo minere Blauringziit sind alli Lager woni bes etz ha döffe meterlebe.