Schneider Patrizia

Ich bin d’Patrizia und Leiterin vo de Chichewas (die herzigste und bravste Chind).Ich bin ah de Kanti mitem Ziil spöter eventuell Lehrerin z’werde. Mini Hobbys sind Volleyball, Jogge, mit Fründe abmache und natürlich Blauring. Mis Highlight esch s’Sola. S’beste dra Leiterin z’si esch, dass mer mit sine Chind ufwachst, ihne Sache chan mitgeh und das sie eim so vill zrugg gebed.

Querol Linda

Ich bin d’Linda und Leiterinvo de Chichewas. Ich wohne in Muri und mache s’KV im Kantosspital Aarau. Ih minere Freiziit gang ich gern met Kollege use.

Hägi Banshy

Ich bin d’Banshy und Leiterin vo de Gruppe Chichewas. Ich wohne in Basel und gange au det ad Kanti. Ih minere Freiziit gang ich gern is Blauring, fahre Kajak und finds immer toll öpis z’unterneh. Es Highlight vom Blauring isch för mich s’Sommerlager.

Gaberthüel Sarina

Ich bin d’Sarina und leiterin vo de lustige und mega coole Chichewas. Ich chume us Muri und schaffe als Fachfrau Gsundheit imene Pflegheim. Ich mache ih minere Freiziit Grätturne und bin scho siit de 4. Klass im Blauring und liebes will mer alli zäme wie en grossi Familie sind.

Bossart Selena

Ich bin d’Selena und chume vo Muri. Ich bin Leiterin vode Chichewas und mis Highlight im Blauring esch amigs s’Sommerlager. Ich gange ad Kanti in Wohle und nebem Blauring spelli gern Volleyball.