Mäder Rachel

Ich bin d’Rachel und schaffe als Fachfrau Betreuig in Bremgarte. Ih minere Freiziit gang ich in Blauring und verbring gern Ziit mit mine Kollege. S’Grosse Highlight vom Jahr isch immer s’Sommerlager, vorallem das als 15ner Team.

Huber Thalia

Ich bin Thalia und schaffe als Bäckerin Konditorin. Usserhalb vom Blauring gang ich gern go schwimme und unternehm öppis mit mine Fründinne. Im Blauring freu ich mich immer am meiste uf d’Solas und Pfilas.

Erny Alicia

Ich bin d’Alicia, chume us Muri und gange in Wohle ad Kanti. Ih minere Freiziit spil ich gern Volleyball oder undernimm öppis mit Fründe. Siit em 2013 bin ich im Blauring debii und mis grosse Highlight vom Jahr isch s’Scharspiel im Sommerlager.

Bolliger Nora

Ich ben d’Nora, chome us Muri ond gange ad Kanti z’Wohle. Näbscht em Blauring verbreng ich mini Freiziit sehr gern met schwemme oder onternehme  gern öppis met mine Kolleginne. Im Winter fendis au toll go Snowboard fahre. Im Blauring freu ich mich mega, als Leiterin met de chlinschte Meitlis z’starte.

Kuhn Livia

Ich bin d‘ Livia und ich schaffe i de Pflegimuri als Fachfrau Gsundheit. Ih minere Freiziit gah ich is Blauring, snowboarde und unternimm gern Sache mit Kollege. Mis Jahres-Highlight isch s’Sommerlager, vorallem 2021!