Leiterinnen

    Barrer Linda

    Ich bin d Linda, chume us Muri und schaffe als Fachfrau Gsondheit i de Pflegimuri. Zäme mit de Amina und de Anja leit ich d’Gruppe Mauloa. Siit de 2. Klass bin ich im Blauring und es macht mir immerno gnau so Spass. Bis jetzt han ich scho sehr vell lustigi Momänt i de Gruppis erläbt, aber s‘Highlight vom Johr esch natürlich immer s’SOLA !

        Bischoff Céline

        Ich bin d’Céline und bin Leiterin vo de Gruppe Pastitos. Ich chume us Muri und gahne id Schuel, damit ich mal chan Lehrerin werde. Ih minere Freiziit gahn ich ussert in Blauring no is Handball und unternimme gern öppis mit Fründe. S’Highlight jedes Jahr findi sicher s’Sommerlager, aber au eusi Gruppestunde und alli andere Ahläss, wie s’Pfingstweekend sind jedes mal es super Erlebnis.

            Bolliger Nora

            Ich ben d’Nora, chome us Muri ond gange ad Kanti z’Wohle. Näbscht em Blauring verbreng ich mini Freiziit sehr gern met schwemme oder onternehme  gern öppis met mine Kolleginne. Im Winter fendis au toll go Snowboard fahre. Im Blauring freu ich mich mega, als Leiterin met de chlinschte Meitlis z’starte.

                Bossart Selena

                Ich bin d’Selena und chume vo Muri. Ich bin Leiterin vode Chichewas und mis Highlight im Blauring esch amigs s’Sommerlager. Ich gange ad Kanti in Wohle und nebem Blauring spelli gern Volleyball.

                    Brühlmann Anouk

                    Ich bin d’Anouk und gahne ad Kanti z Wohle. Ich bin selber scho siit de 2. Klass im Blauring und bin Leiterin vo de Gruppe Churros. Neb em Blauring bin ich im Rettigsschwimme, zeichne und bin gern mit Fründinne unterwegs.

                        Bürgi Anja

                        Ich bin d’Anja und chume us Muri. Ich schaffe als Fachfrau Gsundheit im Solino z’Boswil. I minere Freiziit gang ich is Aerobic und vebring gern Ziit mit mine Kollege und Kolleginne. Ich gang scho siit ich i de 3. Klass bin is Blauring und ech liebs eifach. S’allerbeste im Blauring sind alli Lager.

                            Burkard Michelle

                            Ich bin d’Michelle, chome us Muri ond be scho siit de 2. Klass im Blauring. Ich schaffe als Schriinerin in Aesch. Ih minere Freiziit gahni gern in Blauring, duene Snöbe, aktiv Grätturne, Wasserfahre, Squashe oder mich soscht ergendwie sportlich betätige. Ich bin Leiterin vo de Gruppe Maumary. Jedes Lager isch für mich es Highlight aber vorallem das im 2014 wo ich als 15-ner Team han döffe erläbe trotz em grusige Wätter. Natürlich isch au jedes Sommerlager ond jedes Scharspiel es riisigs Highlight für mich wo mer sich richtig ustobe chan.

                                Burkard Selina

                                Ich bin d’Selina und schaffe als medizinischi Praxisassistentin in Knonau. I minere Freiziit mach ich gern Sport, unternehme öppis mit mine Kollege und natürli de Blauring. Ich bin Leiterin vo de Gruppe Maumary. Mis Highlight vom Blauring isch s’Scharspiel i jedem Lager und ich freue mich of no paar interessanti Momänt im Blauring und zahlrichi Scharpiel. Ebefalls es tolls Erlebnis für mich isch s’Lager 2018 als Lagerleitig gsi.

                                    Bütler Alicia

                                    Ich bin d’Alicia und gange ad Kanti in Wohle. Ih minere Freiziit spiel ich gern Handball, unternimme öppis mit Kollege und natürlich de Blauring. Jedes Johr freu ich mich uf s’Sommerlager und uf alli coole Erläbniss mit minere Gruppe de Pastitos.

                                        Carozza Muriel

                                        Ich bin d’Muriel und siit em 2008 im Blauring debi. Leiterin beni vode Gruppe Churros. Ich chume vo Muri und schaffe als Pflegefachfrau z’Aarau im Spital. Ih minre Freiziit bini gern im Blauring und spiele Trompete bide Gängelimusig. Mis Blauringhighlight isch s’alljährliche Sommerlager womer zeme en unvergesslichi Ziit verbringed.

                                            Erny Alicia

                                            Ich bin d’Alicia, chume us Muri und gange in Wohle ad Kanti. Ih minere Freiziit spil ich gern Volleyball oder undernimm öppis mit Fründe. Siit em 2013 bin ich im Blauring debii und mis grosse Highlight vom Jahr isch s’Scharspiel im Sommerlager.

                                                Fischer Jasmin

                                                Ich ben d‘Jasmin und ben siit 2014 Leiterin vo de Gruppe Maumary. Mini Hobbys sind natürli de Blauring, aber ich due au gern lese oder ben met Fründe unterwegs. Mis Bruefsziil esch Primarlehrerin. Mis Highlight im Blauring isch s‘SoLa 2018 gsi, well mer mega vell Chind  im Lager gha hend unds immer lustig gsi esch.

                                                    Gaberthüel Sarina

                                                    Ich bin d’Sarina und leiterin vo de lustige und mega coole Chichewas. Ich chume us Muri und schaffe als Fachfrau Gsundheit imene Pflegheim. Ich mache ih minere Freiziit Grätturne und bin scho siit de 4. Klass im Blauring und liebes will mer alli zäme wie en grossi Familie sind.

                                                        Hägi Banshy

                                                        Ich bin d’Banshy und Leiterin vo de Gruppe Chichewas. Ich wohne in Basel und gange au det ad Kanti. Ih minere Freiziit gang ich gern is Blauring, fahre Kajak und finds immer toll öpis z’unterneh. Es Highlight vom Blauring isch för mich s’Sommerlager.

                                                            Huber Thalia

                                                            Ich bin Thalia und schaffe als Bäckerin Konditorin. Usserhalb vom Blauring gang ich gern go schwimme und unternehm öppis mit mine Fründinne. Im Blauring freu ich mich immer am meiste uf d’Solas und Pfilas.

                                                                Huwiler Chiara

                                                                Ich bin d’Chiara und bin Leiterin vo de lustige und ufgweckte Lunarias.  Im Moment studier ich a de Universität Bern. S’Highlight vom Blauring isch für mich s’alljährliche Sommerlager, wo mer immer sehr vell Spass zäme händ und natürlich au die velle tolle Gruppestunde, wo mer s’ganze Jahr dure dörfed erlebe. Nebem Blauring mach ich gern Sport und lese au sehr gern.

                                                                 

                                                                    Ilg Anouk

                                                                    Ich bin d‘Anouk und ben Leiterin vo de Gruppe Maumary. Ich wohne in Muri und schaffe als medizinischi Praxisassistentin im Spital Muri. Näbst em Blauring benn ich fürs läbe gern uf de loitsch und treffe mich oft mit Frönde. Jedi Gruppestund mit mine ufgweckte Mädis isch für mich einzigartig toll!

                                                                        Käppeli Fiona

                                                                        Scharleitung

                                                                        Ich bin d’Fiona und stolzii Leiterin vo de Gruppe Sumalia. Zudem beni au i de Scharleitig. S’schönnste am Blauring find ich, dass mer vielli Fründe für s’Lebe kenne lernt und mer eifach die Person chan sie wo mer au isch.

                                                                            Knecht Isabelle

                                                                            Ich bin d’Isabelle, wohne in Muri und gange z’Wohle id Kanti. Nebst de Schuel tanz ich sehr gern HipHop, choche oder bache und natürlich isch au de Blauring es grosses Hobby vo mir. Siit de 2. Klass bin ich scho im Blauring und jetzt bin ich Leiterin vo de Churros. Es isch immer mega lässig i de Gruppestunde. Mini Highlights im Blauring sind ganz klar die unvergessliche SOLAs jedes Jahr.

                                                                                Konrad Lisa

                                                                                Ich bin d’Lisa und zäme mit de Chiara Leiterin vo de sehr lebändige Lunarias. Ich bin scho sett de erste Gruppestund im Blauring debii. För mech esch jedi Gruppestund mit mine Mädels es Highlight. Ich freu mich natürlich au jedes Johr mega uf s’Sola. Es ganz speziells esch aber das im Johr 2015 in Waldkirch gsii, wo ich im 15er-Team gsi ben.
                                                                                Ich studiere Agrarwösseschafte ade ETH in Züri und i minere Freiziit bin ich nebem Blauring no i de Gugge bi de Stiefeliryter oder bache und choche sehr gern.

                                                                                    Kuhn Livia

                                                                                    Ich bin d‘ Livia und ich schaffe i de Pflegimuri als Fachfrau Gsundheit. Ih minere Freiziit gah ich is Blauring, snowboarde und unternimm gern Sache mit Kollege. Mis Jahres-Highlight isch s’Sommerlager, vorallem 2021!

                                                                                        Küng Marilen

                                                                                        Ich bin d’Marilen und mache momentan es Zwöschejahr. Ih minere Freiziit spiel ich Handball und zähle gern Rägetropfe. Ich ben scho siit de 2. Primar im Blauring und jetzt beni Leiterin vo de Gruppe Pastitos. S’Beste am Blauring find ich s’Sommerlager, vorallem s’Scharspiel.

                                                                                            Mäder Rachel

                                                                                            Ich bin d’Rachel und schaffe als Fachfrau Betreuig in Bremgarte. Ih minere Freiziit gang ich in Blauring und verbring gern Ziit mit mine Kollege. S’Grosse Highlight vom Jahr isch immer s’Sommerlager, vorallem das als 15ner Team.

                                                                                                Meier Simona

                                                                                                Ech ben d’Simona ond chome usem schöne Muri. Siit em 2007 go ech in Blauring ond ben emmerno sehr motiviert. Eines Tages werd ech en Chindergärtnerin si. Mini Gruppe bestaht us 12 super coole Mädels ond 3 ufgstellte Leiterinne. S’coolste Erlebnis för mech esch die erst Gruppestund met eusne Chind gsi.

                                                                                                    Müller Noëmi

                                                                                                    Ich bin d’Noëmi, chume us Bünze und bi Leiterin vo de Gruppe Pastitos. Ich mache momentan d’Lehr als FaGe. I minere Freiziit gahni is Blauring, spiele Handball oder mache öppis mit Kollege. Mis Highlight vom Blauring isch gsi, womer imene Bikerclub übernachtet hend und eus 2 kg Ben&Jerrys bstellt hend als Belohnig well mer dur de Tag so wiit gloffe sind, aber au jede anderi Ahlass isch immer weder es mega tolls Erlebnis gsi und ech freu mech uf wiiteri tolli Jahr im Blauring.

                                                                                                        Querol Linda

                                                                                                        Ich bin d’Linda und Leiterinvo de Chichewas. Ich wohne in Muri und mache s’KV im Kantosspital Aarau. Ih minere Freiziit gang ich gern met Kollege use.

                                                                                                            Scheuber Amina

                                                                                                            Scharleitung

                                                                                                            Ich bin d’Amina und chume us Muri. Ich bin stolzi Leiterin vo de Mauloas und i de Scharleitig. Da ich gern Lehrerin wett werde, gang ich z’Wohle ad FMS. Näbem Blauring mach ich vill mit Kollege, bache und choche gern und im Winter fahr ich au ab und zue mol Snowboard. Ich bin scho siit de 2. Klass im Blauring und es gfallt mer immer no so guet wie am erste Tag. Mis Highlight isch natürlich immer s’Sommerlager, wo mer alli mittenand en tolli Ziit verbringed.

                                                                                                                Schneider Patrizia

                                                                                                                Ich bin d’Patrizia und Leiterin vo de Chichewas (die herzigste und bravste Chind).Ich bin ah de Kanti mitem Ziil spöter eventuell Lehrerin z’werde. Mini Hobbys sind Volleyball, Jogge, mit Fründe abmache und natürlich Blauring. Mis Highlight esch s’Sola. S’beste dra Leiterin z’si esch, dass mer mit sine Chind ufwachst, ihne Sache chan mitgeh und das sie eim so vill zrugg gebed.

                                                                                                                    Stämpfli Amber

                                                                                                                    Ich bin d’Amber und Leiterin vo de  Gruppe Churros. Ich wohne in Spanie und studiere au det. Im Blauring beni scho siit em 2008 debi und ich freu mich jedes Jahr wieder ufs Sommerlager. Mini Hobbys sind male, de Blauring und kitesurfe.

                                                                                                                        Tamburini Aurelia

                                                                                                                        Ich bin d’Aurelia und studiere Sport in Basel. Ich bin Leiterin vo de Gruppe Churros und met viel Spass siit 2012 im Blauring debi. Ih minere Freiziit spiel ich Handball und due au gern die Chline coache. Im Winter gang ich gern go Skifahre. D’Highlights vo minere Blauringziit sind alli Lager woni bes etz ha döffe meterlebe.

                                                                                                                            Villiger Lisa-Marie

                                                                                                                            Ich bin d’Lisa-Marie, chume us Muri und bi Leiterin vo de Gruppe Pastitos. Mis Ziil isch es Lehrerin z’werde. Neb de Schuel gahn ich gern go Fotografiere oder unternimme öppis mit Fründe. S’Highlight jedes Jahr find ich s’Sommerlager, insbesondere s’zäme sii am Lagerfüür, aber au alli andere Ahläss sind jedes mal es super Erlebnis!

                                                                                                                                Wild Carmen

                                                                                                                                Ich bin d’Carmen und wohne in Muri. Schaffe tuen ich imene Treuhandunternehme. Ich bin Leiterin vo de Gruppe Sumalia, de natürlich kuulste Gruppe überhaupt. Mit mine Chind tueni am liebste öppis feins bache oder choche. Mis absolute Highlight vom Blauring isch selbstverständlich jedes Jahr s’Sommerlager.

                                                                                                                                    Wild Charlotte

                                                                                                                                    Ich bin d’Charlotte und bsueche d’Kantonsschuel z’Wohle, wohne aber in Fahrwange. Ich bin Leiterin vo de Gruppe Pastitos. I minere Freiziit beni im Blauring und verbrenge gern Ziit met mine Fründe. Ich ben im Blauring, well ich emmer en tolli Ziit gha han, egal öb inere Gruppi oder imene Sola. S’beste im Blauring fend ech s’Sommerlager, wos immer super Esse geht und natürlich au die viele tolle Gruppis.